A foglalóval megerősített foglalások lemondása esetén az alábbi szabályok érvényesek.
Foglalót NEM áll módunkban visszaadni.
Amennyiben a vendég az érkezési napot megelőzően legalább 14 nappal korábban írásban lemondja a foglalását, a befizetett foglaló teljes összege a lemondott foglalás időpontját követő 1 éven belül felhasználható legalább ugyanolyan értékű foglalásánál.
Ha az új foglalás ismételten olyan időszakra történik, amikor foglalót kér a szálloda, akkor újból kérni fogja a 30 % foglalót a foglalásra és a végösszegből a helyszínen beszámítja a korábbi foglalóját és az új foglalóját is. A vendég az általa befizetett foglalót tehát nem veszti el!
Példa: szilveszteri (főszezoni) 200 000 Ft értékű 3 éjszakás foglalás esetén a foglaló 60 000 Ft. Legalább az érkezés előtt 14 nappal történő lemondás esetén a 60 000 Ft foglalót egy következő (1 éven belüli) 200 000 Ft értékű nyári foglalásba tudjuk beszámítani.
Ezért kérjük a vendégeinket, hogy az esetleges következő foglalásuknál ennek az összegnek a felhasználását jelezni szíveskedjenek.
Sunny holiday Inn semmilyen esetben NEM jogosult a foglalón felül egyéb lemondási díj (mint például a szállásdíj bizonyos százaléka vagy a teljes összege) megfizetésére kötelezni a vendéget.
A bérelt szolgáltatás igénybevétele előtti 29. napig, kezelési és adminisztratív költségek címén a kibérelt szolgáltatás teljes díjának 30%-át számítja fel. A fennmaradó összeget az ügyfél számára az átvevő költségére visszatérítjük.”